Защо не мога да резервирам полет от списъка с намерените полети и тарифи?
Заради временно претоварване на резервационните системи в списъка с резултатите от търсенето понякога биват показвани тарифи и полети на авиокомпании, които вече не са налични. За подробна информация относно налични полети и тарифи моля не се колебайте да се свържете с консултантите на Съни Холидейз на телефон 02 8050630, с код за България 00359.
Защо не мога да открия конкретен полет?
Възможно е да не сте задали правилно критериите за вашето пътуване - системата на Съни Холидейз показва всички авиокомпании и заложените от тях полети. Намерените резултати за полети и тарифи са класирани във възходящ ред според цената. Можете да ни пишете e mail tickets@sunny.bg или да ни се обадитге по телефона 02/ 8050630
Защо цената на билета се промени към момента на резервацията?
Чрез резервационната система на Съни Холидейз всичко се случва в реално време - имате достъп до полети и тарифи, видими и на разположение за резервиране от туристически бюра и агенции от цял свят. Наличността на полетите и тарифите постоянно се актуализира от авиокомпаниите. Цената на билета към момента на завършване на резервацията ще Ви бъде потвърдена и резервацията ще бъде завършена само при Ваше изрично желание.
Ще получа ли писмено потвърждение на резервацията за полета?
Непосредствено след резервирането на билета ще получите е-мейл за потвърждение на резервацията. Ако не получите такъв, моля обърнете се незабавно към консултантите на Съни Холидейз на телефон 02 8050630, с код за България 00359.
Защо Съни Холидейз добавя такса към цената на билета?
Всички авиокомпании, туристически агенции и бюра изискват такса обслужване без значение дали билета ще бъде закупен на място в офиса на авиокомпанията, агенцията, по телефона или он-лайн. Нашата такса резервация е значително по-ниска от обичайната и тя е сложена единствено за да покрие разходите по направата на вашата резервация - трудът на специално обучен персонал и поддръжката на настоящия сайт. Нашата такса обслужване включва сравнение на цените на полетите на различните авиокомпании, едновременно резервиране на самолетен билет, автомобил под наем или хотел.
Мога ли да резервирам самолетен билет, автомобил под наем или хотел за друг човек?
Да, възможно е да резервирате и да платите самолетен билет, автомобил под наем или хотел за друг човек. Достатъчно е да разполагате с всички лични данни на пътника.
Мога ли да резервирам полет и в по-късен момент да го закупя?
Системата на Съни Холидейз позволява само незабавно закупуване на самолетен билет. Само резервация можете да направите по телефон или и-мейл, ако условията на авиокомпанията го позволяват. Обикновено резервациите са валидни до пълно плащане до 24 часа.
Как да разпозная, дали ще бъден издаден електронен билет или хартиен билет?
В потвърждението на резервацията, което ще получите по електронната поща, изрично е описано, дали билета е електронен или хартиен.
Дали съм резервирал полет, когато в момента на натискане на бутона "Резервирай полет" Интернет връзката е била прекъсната?
Ако резервацията е успешна, непосредствено след направата на резервацията в рамките на 2 часа ще получите мейл с потвърждение. Ако не получите такова, моля свържете се с консултантите на Съни Холидейз на телефон 02 8050630.
Как да открия най-изгодната оферта?
Направете вашата резервация в системата означена като "LOW COST" - там са събрани на едно място всички нискотарифни компании, които летят в Европа. За редовните полети Съни Холидейз съветва по възможност да НЕ планирате Вашето пътуване в дните петък, събота, неделя или понеделник. Най-изгодните тарифи за полети ще откриете в други дни от седмицата, когато трафика от пасажери не е толкова натоварен. За да летите изгодно съблюдавайте следното:
- пътувайте извън натоварените дни
- резервирайте полет отиване и връщане
- понякога е по-изгодно да резервирате полет доста по-рано от датата на пътуване
Моля, помнете, че при повечето изгодни тарифи и специални оферти не са възможни промени или анулации на полетите.